Katarzyna Jazowska

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Studia psychologiczne ukończyłam na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego realizując dwie ścieżki kształcenia: psychologia kliniczna dziecka oraz psychologia kliniczna człowieka dorosłego. Jestem również absolwentką studiów  podyplomowych Problemy psychologii klinicznej dzieci i młodzieży realizowanych na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie w diagnozie i terapii zdobywałam w pracy w placówkach oświatowych, placówkach służby zdrowia a także biorąc udział w projektach badawczych. Specjalizuję się w diagnozie i terapii zaburzeń ze spektrum autyzmu. W pracy z małym pacjentem wykorzystuję podejście rozwojowe. Postrzegam rozwój jako niezmiennie fascynujący proces i cieszę się, że mogę towarzyszyć w nim małym pacjentom i ich rodzinom.

Magdalena Żuber

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Jestem absolwentką psychologii stosowanej oraz studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi w poradni psychologiczno-pedagogicznej, szpitalach klinicznych, przedszkolach oraz w centrum placówek opiekuńczo-wychowawczych. Moją pasją jest pedagogika w nurcie Marii Montessori, którą zgłębiam na kursach oraz w mojej pracy nauczycielskiej. Staram się wykorzystywać elementy tej metody pracując z najmłodszymi, podążając za ich potencjałem. Dodatkowo fascynują mnie zagadnienia związane z problematyką uzależnień behawioralnych, którymi zajmowałam się z perspektywy naukowej pracując w grancie badawczym.

Podczas spotkań bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie pozytywnej relacji opartej na zaufaniu i współpracy zarówno z dziećmi jak i rodzicami. Poczucie bezpieczeństwa i komfort tworzę między innymi poprzez wprowadzanie elementów zabawy i uważne reagowanie na potrzeby dzieci.

Martyna Surówka

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Studia psychologiczne ukończyłam na Akademii Ignatianum w Krakowie. Obecnie jestem w trakcie dodatkowego kierunku – Interwencji Kryzysowej. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą w wieku przedszkolnym oraz szkolnym. Prowadzę indywidualną terapię psychologiczną opartą na założeniach nurtu systemowego. W swojej praktyce skupiam się na udzielaniu pomocy zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom. Dodatkowo zajmuję się trudnościami wynikającymi z zaburzeń integracji neurosensorycznej, ADHD oraz spektrum autyzmu, w tym zespołu Aspergera. Swoją pomoc oferuję także w zakresie pracy z uczniem z zaburzeniami koncentracji oraz wszelkimi problemami emocjonalno-społecznymi, z którymi młody człowiek spotyka się regularnie na drodze edukacji.

Monika Lusowicz-Pieniążek

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Jestem absolwentką „Psychologii klinicznej z neuropsychologią”. Jestem w trakcie studiów na kierunku „Neuropsychologia”. Ukończyłam dwuetapowy kurs „Terapia Biofeedback EEG oraz analiza QEEG w zastosowaniach klinicznych oraz treningu szczytowej wydajności”, co pozwoliło mi na otrzymanie tytułu „ Terapeuty Biofeedback EEG”. Doświadczenie zdobyłam pracując w Centrum Medycznym dr Smółka, Niepublicznym Terapeutycznym Przedszkolu oraz Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Promyk” w Chrzanowie a także realizując praktyki zawodowe w Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. św. Ludwika w Krakowie na oddziale psychiatrii dziecięcej. Wykonuję diagnostykę narzędziem „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa” dla dzieci od 1-12 miesięcy. Podejmuję się również oceny funkcjonowania dziecka z punktu widzenia neuropsychologicznego polegającego na ocenie poszczególnych funkcji takich jak: pamięć, uwaga, myślenie, spostrzeganie wzrokowe, umiejętność czytania i pisania, somesteza, motoryka, spostrzeganie słuchowe, orientacja przestrzenna. Wykonuję także usługi związane z doradztwem dla rodziców, konsultacją i terapią psychologiczną. Moje główne zainteresowania zawodowe to neuropsychologia i neuroterapia, w obszarze której planuję dalszy rozwój zawodowy. Jestem w trakcie 4-letniego kursu z psychoterapii w podejściu systemowo-psychodynamicznym. .

Anna Fijałkowska-Dyrka

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, PEDAGOG

Jestem absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu SWPS na kierunku psychologia – specjalność psychologia kliniczna oraz pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Aktualnie realizuję studia podyplomowe z zakresu problematyki klinicznej dzieci i młodzieży również na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach, Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Placówce Dziennego Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży.

W swojej pracy towarzyszę dzieciom w doświadczanych trudnościach, przeżywanych emocjach, jak również dostarczam umiejętności, które pomagają sobie z nimi radzić. Bliskie są mi założenia rodzicielstwa bliskości i komunikacji opartej na wzajemnym szacunku, gdyż wierzę, że ogromnym zasobem w relacji rodzic – dziecko jest bezpieczna, bliska więź.

Justyna Forytarz

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie, gdzie realizowałam ścieżkę kształcenia Wspomaganie Rozwoju. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach oraz placówkach udzielających wsparcia dzieciom z różnorodnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami. W mojej codziennej pracy zajmuję się wspieraniem rodzin oraz dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jako praktyk metody „Kids’ Skills. Dam radę! Jestem z Ciebie dumny!”, wierzę w potencjał każdego dziecka i dążę do rozwijania jego umiejętności poprzez pozytywne podejście i wsparcie. Posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć TUS.

Niezmiernie ważne jest dla mnie indywidualne podejście do każdego człowieka i współpraca z rodzinami. Staram się zrozumieć ich potrzeby i wraz z nimi szukać najlepszych rozwiązań. Moja praca opiera się na budowaniu zaufania oraz tworzeniu pozytywnych relacji.

Justyna Dębska

LOGOPEDA, TERAPEUTA MIOFUNKCJONALNY

Jestem absolwentką studiów magisterskich jak i licencjackich, jakie ukończyłam na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Dwie specjalności, zarówno logopedia jak i nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej, przyczyniają się do holistycznego podejścia do dziecka. Wiedza, jaką wynoszę z uczelni oraz ukończone szkolenia pozwalają mi zareagować na nieprawidłowości w funkcjonowaniu już na wczesnym etapie rozwoju. Dzięki temu potrafię zareagować na nienormatywne zachowania w początkowym stadium. Pracuję z dziećmi z autyzmem, z zespołem Aspergera, ORM, wadami artykulacyjnymi. Interesuję się również terapią miofunkcjonalną. Myślę, że najbardziej wartościowe w pracy logopedy jest dzielenie się wiedzą z rodzicami, ponieważ to właśnie oni poświęcają najwięcej czasu swojemu dziecku i dzięki ich pracy rezultaty są szybciej widoczne. Wychodzę również z założenia, że najszybsze efekty daje nauka poprzez zabawę, ponieważ dzieci łatwiej przyswajają treści działając.

Maria Majkowska

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Studia psychologiczne ukończyłam na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Jestem w trakcie uzyskiwania dyplomu z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Doświadczenie w diagnozie i terapii zdobywałam podczas praktyk studenckich w Niepublicznym Terapeutycznym Przedszkolu „Promyk” oraz podczas pracy zawodowej w placówkach oświatowych. W mojej pracy ważne jest dla mnie podążanie za dzieckiem i budowanie relacji terapeutycznej. Bliskie mi jest pojęcie terapii przez zabawę, dlatego też staram się wykorzystywać tę formę podczas spotkań z dziećmi. Swoje kompetencje staram się cały czas poszerzać poprzez współpracę z doświadczonymi psychologami oraz psychoterapeutami, lekturę specjalistyczną oraz kursy.

Monika Ochal

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TRENER TUS

Studia psychologiczne ukończyłam z podwójnym wyróżnieniem na KUL w Lublinie, obecnie odbywam studia podyplomowe z Przygotowania pedagogicznego. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych, swoją wiedzę aktywnie poszerzam poprzez literaturę fachową i kursy. W życiu i pracy bliska jest mi komunikacja bez przemocy (NVC) oraz pozytywna dyscyplina. W gabinecie ważne jest dla mnie stworzenie dla dziecka bezpiecznej przystani i podążanie za jego potrzebami, co pomaga tworzyć przestrzeń do skutecznego i trwałego rozwiązania problemów.  

Podczas terapii skupiam się na zrozumieniu przyczyny trudności oraz zapewnieniu rodzicom poczucia zrozumienia i opieki. Korzystam z nauki poprzez zabawę, bajkoterapii, relaksacji, a także czerpię z terapii poznawczo-behawioralnej oraz systemowej.

Prowadzę konsultacje również w języku angielskim.

Agnieszka Piwowarczyk-Tylus

PSYCHOLOG

Jestem absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie realizuję 4-letni Kurs Psychoterapii uprawniający do uzyskania Certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB). Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w instytucjach opiekuńczo-wychowawczych oraz oświatowych a także w Centrum Zdrowia Psychicznego i w Środowiskowym Domu Samopomocy. Praktykę kliniczną odbyłam na oddziale psychiatrycznym w Szpitalu im. Dr. J. Babińskiego w Krakowie. Stale podnoszę kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w szkoleniach z zakresu psychoterapii i pomocy psychologicznej. Pracuję z osobami dorosłymi oraz młodzieżą od 14 roku życia. Przyjmuję osoby w kryzysach, prowadzę psychoedukację oraz udzielam wsparcia okołoporodowego.

Aleksandra Rzepka

FIZJOTERAPEUTA DZIECIĘCY, TERAPEUTA SI

Ukończyłam magisterium z fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Dodatkowo posiadam tytuł  terapeuty integracji sensorycznej. Po ukończeniu studiów połączyłam swoją pasję do rehabilitacji z życiową misją rodzicielstwa, tworząc wyjątkowe podejście do pracy z dziećmi. Dzięki mojemu doświadczeniu i zaangażowaniu oferuję kompleksową opiekę rehabilitacyjną oraz diagnostyczną, wspierając rozwój maluchów w przyjaznej atmosferze „Pomagajki”.