Kinga Kowalczyk

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TRENER TUS

Jestem absolwentką Psychologii na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Doświadczenie praktyczne zdobywałam w szkołach oraz fundacjach, gdzie pracowałam także z dziećmi wymagającymi szczególnego wsparcia ze względu na zaburzenia rozwojowe oraz niepełnosprawności intelektualne lub ruchowe. Obecnie kontynuuję kształcenie na studiach podyplomowych Przygotowanie Pedagogiczne dla Psychologów, co pozwala mi poszerzać kompetencje w zakresie pracy wychowawczej i dydaktycznej. W pracy z dziećmi szczególną wagę przykładam do stwarzania atmosfery poczucia akceptacji i bezpieczeństwa, które stanowią fundament budowania relacji oraz skutecznego wspierania rozwoju. Dobierając metody i techniki, opieram się na rozwiązaniach o potwierdzonej naukowo skuteczności, tak aby każde dziecko mogło otrzymać profesjonalną pomoc dopasowaną do jego potrzeb.

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 4-17 lat.

Katarzyna Babula

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie im. A. Frycza-Modrzewskiego i nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje w obszarze wsparcia dzieci i młodzieży. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu edukacji seksualnej, co pozwala mi prowadzić zajęcia w tej ważnej i często poruszanej na terapii dziedzinie. Obecnie realizuję przygotowanie pedagogiczne dla psychologów oraz kształcę się w obszarze diagnozy, terapii i edukacji osób w spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobyłam pracując z młodzieżą oraz dziećmi potrzebującymi wsparcia, budowania poczucia własnej wartości oraz odnalezienia się w trudnych sytuacjach.


W swojej pracy kieruję się indywidualnym podejściem do każdego Podopiecznego. Wyróżnia mnie cierpliwość, otwartość i umiejętność tworzenia atmosfery zaufania, co sprzyja budowaniu pozytywnej relacji i skutecznego procesu terapeutycznego. Moje doświadczenie życiowe pozwala mi lepiej rozumieć trudności, z jakimi borykają się dzieci i ich rodziny, co sprawia, że potrafię postawić się w każdej sytuacji. Praca z dziećmi daje mi poczucie spełnienia i radości, ponieważ wiem, że mała zmiana może znacząco wpłynąć na życie małego człowieka.
W przyszłości planuję nadal poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, aby jak najlepiej wspierać moich Podopiecznych i inspirować ich do odkrywania własnego potencjału.

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 2-16 lat.

Julia Stasiaczek

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, DIAGNOSTA

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, ze specjalnością w psychologii klinicznej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam, realizując praktyki oraz pracując z dziećmi w różnym wieku i z szerokim spektrum trudności rozwojowych – zarówno w ośrodkach edukacyjno-terapeutycznych, jak i w szkołach ogólnodostępnych. Pracowałam również w poradni psychologiczno-pedagogicznej obejmującej swoim zasięgiem cały powiat, co pozwoliło mi zdobyć bogate doświadczenie diagnostyczne i konsultacyjne w pracy z bardzo zróżnicowaną grupą dzieci i rodzin. Prowadziłam profesjonalne diagnozy psychologiczne oraz konsultacje z rodzicami, skutecznie identyfikując potrzeby dzieci i wspierając opiekunów w zrozumieniu trudności rozwojowych oraz mocnych stron dziecka.

Równolegle poszerzam swoje kwalifikacje, będąc w trakcie studiów podyplomowych z zakresu seksuologii oraz całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie psychodynamicznym. Regularnie uczestniczę w szkoleniach, dbając o to, by moja praca była rzetelna, aktualna i dopasowana do indywidualnych potrzeb dzieci i młodzieży.

W relacji z dzieckiem stawiam na bezpieczeństwo emocjonalne, uważność i wzmacnianie zasobów. Rodzicom oferuję wsparcie oparte na wiedzy, doświadczeniu i zrozumieniu – tak, aby lepiej rozumieli swoje dziecko i skutecznie towarzyszyli mu w procesie rozwoju.


Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 5-15 lat.

Aleksandra Pirogowicz

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II, wybierając moduł psychologii klinicznej i osobowości. Obecnie kształcę się dodatkowo w kierunku terapii zajęciowej, nieustannie poszerzając swoje kompetencje, aby jeszcze skuteczniej wspierać dzieci i młodzież.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas licznych praktyk i wolontariatów, między innymi w Centrum Interwencji Kryzysowej oraz w Telefonie Zaufania, gdzie udzielałam wsparcia emocjonalnego, prowadziłam rozmowy oparte na empatii i proponowałam adekwatne formy pomocy. Byłam także zaangażowana w projekt PoMOC Młodych, wspierając studentów w radzeniu sobie z wyzwaniami emocjonalnymi zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i online.

Priorytetem w mojej pracy jest indywidualne podejście do potrzeb dziecka i rodziny oraz tworzenie relacji pełnych zaufania, bezpieczeństwa i empatii. Najważniejsze jest dla mnie, aby każde dziecko czuło się wysłuchane, zrozumiane i akceptowane takim, jakie jest. Uważam, że współpraca z rodzicami stanowi ważny element skutecznego wsparcia, dlatego chętnie dzielę się wskazówkami, jak wspierać dziecko również poza gabinetem. 

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 7-17 lat.

Anna Kuczyńska

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II, wybierając moduł psychologii klinicznej i osobowości. Obecnie kształcę się dodatkowo w kierunku terapii zajęciowej, nieustannie poszerzając swoje kompetencje, aby jeszcze skuteczniej wspierać dzieci i młodzież.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas licznych praktyk i wolontariatów, między innymi w Centrum Interwencji Kryzysowej oraz w Telefonie Zaufania, gdzie udzielałam wsparcia emocjonalnego, prowadziłam rozmowy oparte na empatii i proponowałam adekwatne formy pomocy. Byłam także zaangażowana w projekt PoMOC Młodych, wspierając studentów w radzeniu sobie z wyzwaniami emocjonalnymi zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i online.

Priorytetem w mojej pracy jest indywidualne podejście do potrzeb dziecka i rodziny oraz tworzenie relacji pełnych zaufania, bezpieczeństwa i empatii. Najważniejsze jest dla mnie, aby każde dziecko czuło się wysłuchane, zrozumiane i akceptowane takim, jakie jest. Uważam, że współpraca z rodzicami stanowi ważny element skutecznego wsparcia, dlatego chętnie dzielę się wskazówkami, jak wspierać dziecko również poza gabinetem. 

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 7-17 lat.

Katarzyna Dadia

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku psychologia ze specjalnością neuropsychologia i neurokognitywistyka. Ukończyłam także studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego dla psychologów oraz z zakresu edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu. Stale poszerzam swoją wiedzę i kompetencje, uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach. Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując jako psycholog w przedszkolach, gdzie prowadziłam indywidualne i grupowe zajęcia wspierające rozwój dzieci, a także w szkole ponadpodstawowej, oferując wsparcie psychologiczne oraz psychoedukację dla młodzieży. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą z trudnościami emocjonalnymi i społecznymi, zaburzeniami zachowania oraz ze spektrum autyzmu. Prowadzę również konsultacje psychologiczne dla rodziców.

W pracy szczególnie ważne jest dla mnie indywidualne podejście do każdego dziecka i jego rodziny. Staram się budować relację opartą na wzajemnym zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa oraz zrozumieniu. Wierzę, że takie podejście stanowi fundament skutecznego wsparcia.

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 5-17 lat.

Aleksandra Szurlej

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TRENER TUS

Jestem psychologiem dziecięcym i trenerem TUS. Ukończyłam Psychologię Stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas stażu klinicznego w Szpitalu Klinicznym im. dr Józefa Babińskiego, a także szkołach, przedszkolach i fundacjach. Każde z tych miejsc pozwoliło mi rozwijać uważność na indywidualne potrzeby pacjentów oraz wiedzę na temat ich rozwoju i pojawiających się w nim wyzwań. W mojej pracy stawiam na budowanie relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa zarówno z dziećmi, jak i z rodzicami. Poznając świat małych pacjentów i ich trudności, towarzyszę w odkrywaniu strategii pomocnych w radzeniu sobie z wyzwaniami rozwojowymi. Ważne jest dla mnie zrozumienie obaw rodziców związanych z funkcjonowaniem dziecka i współpraca w odnajdywaniu skutecznych rozwiązań.


Wspieram dzieci w poznawaniu sposobów skutecznej komunikacji, rozwiązywaniu konfliktów, radzeniu sobie z emocjami i współpracy w grupie a także odnajdywaniu ich mocnych stron. Zapraszam do wspólnej pracy w bezpiecznej, wspierającej atmosferze.

Przyjmuję dzieci w wieku 5-10 lat.

Anna Brzezina

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, DIAGNOSTA

Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie. Obecnie kontynuuję kształcenie realizując studia z psychotraumatologii. Posiadam dodatkowe uprawnienia do diagnozowania dysleksji, dysortografii, uogólnionych trudności szkolnych oraz funkcji poznawczych.

Od dwóch lat pracuję w gabinecie psychologicznym, gdzie wspieram dzieci, młodzież i dorosłych w ramach terapii psychologicznej, konsultacji oraz diagnozy. Doświadczenie zdobywałam również podczas stażu w Ośrodku Opiekuńczo-Wychowawczym typu socjalizacyjnego w Krakowie, gdzie towarzyszyłam młodym osobom w przezwyciężaniu kryzysów emocjonalnych i adaptacyjnych.

W pracy kieruję się podejściem holistycznym – patrzę na dziecko w kontekście jego indywidualnych potrzeb, relacji i środowiska rodzinnego. Prowadzę konsultacje oraz wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży, blisko współpracując z rodzicami i opiekunami. Moją misją jest wzmacnianie emocjonalnych i społecznych zasobów młodych osób, aby mogły z odwagą i nadzieją patrzeć w przyszłość.

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 4-17 lat. również w języku angielskim.

Gabriela Bokota

PSYCHOLOG DZIECIĘCY

Jestem absolwentką psychologii na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Ukończyłam także kurs z terapii środowiskowej, w której również czynnie pracuję z dziećmi i ich rodzinami. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego. Doświadczenie zawodowe zdobyłam w stowarzyszeniach, placówce oświatowej oraz Centrum psychologii i psychoterapii. Stale rozwijam swoją wiedzę i umiejętności podczas szkoleń oraz współpracy z doświadczonymi specjalistami. Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą z trudnościami emocjonalno-społecznymi, zaburzeniami emocjonalnymi oraz zaburzeniami zachowania. Bliska jest mi także praca z dziećmi w spektrum
autyzmu.

W pracy zawodowej ważne jest dla mnie indywidulane podejście do dziecka i rodzica oraz zbudowanie relacji opartej na zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa i zrozumienia.

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 7-17 lat.

Anna Fijałkowska-Dyrka

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, PEDAGOG

Jestem absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu SWPS na kierunku psychologia – specjalność psychologia kliniczna oraz pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Aktualnie realizuję studia podyplomowe z zakresu problematyki klinicznej dzieci i młodzieży również na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach, Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Placówce Dziennego Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży.

W swojej pracy towarzyszę dzieciom w doświadczanych trudnościach, przeżywanych emocjach, jak również dostarczam umiejętności, które pomagają sobie z nimi radzić. Bliskie są mi założenia rodzicielstwa bliskości i komunikacji opartej na wzajemnym szacunku, gdyż wierzę, że ogromnym zasobem w relacji rodzic – dziecko jest bezpieczna, bliska więź.

Gabriela Jaskółka

PSYCHOLOG DZIECIĘCY, TRENER TUS

Jestem psychologiem oraz certyfikowaną trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), pracuję z dziećmi oraz młodzieżą, asystuję w zajęciach rozwijających u nich kompetencje społeczne i emocjonalne. Ukończyłam także Studium Pedagogiczne dla psychologów. Doświadczenie zdobywałam podczas praktyk, zarówno z osobami dorosłymi (Szpital Specjalistyczny im. L. Rydygiera i Szpital im. dr J. Babińskiego w Krakowie), jak i dziećmi (praca w przedszkolu, wolontariat na półkoloniach, praktyki w szkołach). Współprowadziłam zajęcia psychoedukacyjne, muzykoterapię i zajęcia integracyjne, a także prowadziłam indywidualne rozmowy wspierające z pacjentami.

Staram się ciągle poszerzać swoje kwalifikacje i wiedzę na dodatkowych szkoleniach. Kluczowe w mojej pracy jest dla mnie stworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się zrozumiany i wysłuchany, doświadcza bezwarunkowego wsparcia i życzliwości, a jednocześnie aktywnie współtworzy proces zmiany, wzmacniając wiarę we własne możliwości.

Przyjmuję dzieci i młodzież w wieku 5-17 lat.